دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
مرکز مشاوره

حوزه/ کارشناس خدمات راهبردی مشاوره‌ای و ارتقاء بهداشت روان طلاب گفت: معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مرکز مشاوره) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آمادگی دارد تا کارگاه‌های آموزشی و مهارتی را، ویژه طلاب و خانواده‌های ایشان به صورت حضوری و مجازی ارائه دهد.

خانم ندری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی از اهمیت زیادی برخوردارند و برای توسعه مهارت‌ها، ارتقاء دانش، و ایجاد تغییر و بهبود در زندگی شخصی و حرفه‌ای افراد بسیار مؤثر هستند.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی یک فعالیت آموزشی است که به صورت عملی و تعاملی برگزار می‌شود، افزود: این نوع از آموزش‌ها معمولاً به گروه‌های کوچک ارائه می‌گردد و شامل تمرینات عملی و گاهی تمرینات گروهی است، که اهداف آموزشی مختلفی همچون ترویج همکاری‌های گروهی و به اشتراک گذاری تجارب می‌تواند در این کارگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ندری در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی توضیح داد: مرکز مشاوره معاونت فرهنگی‌تبلیغی حوزه علمیه خراسان، همانند سال‌های گذشته آمادگی دارد، کارگاه‌های آموزشی را با عناوین خانواده و همسرداری، تربیت فرزند، تحصیلی، بهداشت و سلامت، حقوقی و بالینی(استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس و...) ویژه طلاب و خانواده‌های ایشان در بستر فضای مجازی و به‌صورت حضوری برگزار کند.

وی با بیان اینکه پس از تقاضای کتبی مدارس، استاد مشاور به مدرسه اعزام و نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی اقدام می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان مدارس جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت برگزاری این کارگاه‌های شمالی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۸ و ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۲۴ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha